miércoles, 24 de septiembre de 2008

El dia que vaig crear el blog



Jo volia crear un blog desde el principi de l'estiu lo unic que no el volia fer soles ya que se lo justet per a escriure en l'ordenador
pero un dia de setembre em vaig proposar ferlo i em vaig ficar “manos a la obra” em va costar.Pero em vaig donar conter d'una cosa ,que casi podia escriure mirant a la pantalla del ordenador.La principal rao de que en fatxa un blog es que habia parat de fer el meu diari ya i habia pensat que raonar els meus pensaments de nou estaria bé.

6 comentarios:

Forlati dijo...

Benvingut a la blogosfera! Esperem ansiosos q comence a contar-nos cosetes.

Cent'anni!

morena dijo...

¡Bienvenido Topetí!

Besos

diafebus dijo...

Esperem eixes cróniques ansiosos! Salut!

angresola dijo...

M´ha encantat la frase última. Alló de "... i havia pensat que raonar el meus pensaments de nou estaria bé".
Tota una declaració d´intencions.
Enhorabona i benvingut.

Anónimo dijo...

bensbingut!

Anónimo dijo...

cool blog