miércoles, 2 de septiembre de 2009

El futbol tambe es injust

Hola familia blog estic en un día en el que el cel és més negre que blanc, i símplement per una simple cosa el meu Llevant acaba de ser eliminat de la copa del rei, inmerixcudament. En estos últims 6 anys la copa del rei ha sigut molt peró que molt curta hui nos han eliminat frent al Osca algo depriment. Tot a escomençat a les 8 de la nit un partit dels que me agraden a mí de nit,sopant un bocata com un braç en una cocaleta el parais, i per si fora poc tinguent al costat un gran sabi del fútbol com és“Jota” la primera part ha sigut mixta la segona ha mereixcut guanyar el Llevant i tot grácies al tot terreny “Miguel Pallardó” i al germá major de Harry Potter “Rubén Suárez” la prórroga tota del Llevant i la tanda ha sigut seua per un resultat de 3-4 estes em fan sentirme tan sumament impotent que m'avellix que siga este el últim partit de fútbol peró després pense en els bons moments que ma donat el fútbol, i el Llevant i hai es quan me fica ha reestudiarme després de tantes vegades totes les guíes que tinc.

3 comentarios:

morena dijo...

Bienvenido de sus vacaciones guapetón, mejor pensar en los momentos buenos, no sólo para el fútbol

Anónimo dijo...

Encara que el Llevant no guanye tu eres un tio gran, has conseguit aprobar, un bes
mon pettit xuxu

Anónimo dijo...

Espere un comentari sobre el partit del Cadis. I que continue la llista de contracròniques de partits que varem quedar.

Un abraç molt fort, amic

El savi del futbol (??)